De Sprong
Vocaliste Nora Fischer heeft bereikt waar veel musici op het conservatorium van dromen. Ze reisde de wereld over en stond op de grote podia in New York, Parijs en Amsterdam. En toen raakte zij haar stem kwijt. Haar lichaam saboteerde verdere deelname aan een wereld van superlatieven, topprestaties en glansrijke successen. Voor Nora was al langere tijd duidelijk dat zij niet helemaal paste in de mal die de muziekindustrie, al of niet bewust, klaar heeft liggen voor grote talenten. Zij zocht, en vond, een weg terug naar een wereld die zij tot de hare wilde maken, vrij letterlijk ook met eigen producties, waarin zij dwars door tijden en genres heen banjert.
Samen met regisseur Titus Muizelaar maakte zij een (gesproken!) voorstelling over haar persoonlijke reis: De Sprong.
‍
Vocaliste Nora Fischer heeft bereikt waar veel musici op het conservatorium van dromen. Ze reisde de wereld over en stond op de grote podia in New York, Parijs en Amsterdam. En toen raakte zij haar stem kwijt. Haar lichaam saboteerde verdere deelname aan een wereld van superlatieven, topprestaties en glansrijke successen. Voor Nora was al langere tijd duidelijk dat zij niet helemaal paste in de mal die de muziekindustrie, al of niet bewust, klaar heeft liggen voor grote talenten. Zij zocht, en vond, een weg terug naar een wereld die zij tot de hare wilde maken, vrij letterlijk ook met eigen producties, waarin zij dwars door tijden en genres heen banjert.
Samen met regisseur Titus Muizelaar maakte zij een (gesproken!) voorstelling over haar persoonlijke reis: De Sprong.
‍